pracovný kalendár
Kalendáre

Kalendáre – nielen vizitky hovoria o obraye firmy

Nový rok je ideálny čas na tlač kalendárov. Najčastejšie ich používame na propagáciu firmy alebo nového produktu, ktorý uvádzame na trh v tom čase. Máme širokú škálu možností, takže stojí za zváženie, aký typ kalendára bude najlepšie prezentovať našu firmu a projekt, ktorý sme naplánovali.

Kalendáre sú veľmi praktickým reklamným predmetom. Vďaka tomu, že ich rozmer nie je veľký, budú vhodné prakticky kdekoľvek. Budú sa dobre prezentovať v malej kancelárii, v firemnom salóne alebo jednoducho v pohodlí domova.

Tlač kalendárov dáva možnosť zvoliť si perfektnú veľkosť a rozloženie, ktoré bude najlepšie exponovať nami pripravený obsah a grafiku. Jednou z najpopulárnejších foriem kalendárov sú jednodielne kalendáre. Napriek malej veľkosti majú veľa priestoru na predstavenie všetkých informácií, na ktorých nám záleží. Môžeme pripraviť zaujímavú grafiku alebo fotografiu, ktoré zaujmú, logo našej spoločnosti, kontaktné údaje alebo nezabudnuteľný reklamný slogan.

Kalendár má okrem priestoru pre grafiku aj kalendárium pozostávajúce z 12 strán. Okrem toho sa môžeme rozhodnúť, aké kalendárium umiestnime na našom projekte. Či tam budú zahrnúté informácie o sviatkoch a meninách, alebo necháme viac miesta na poznámky.

Pri plánovaní projektu kalendára máme na výber veľa možností:

  •         verzia hlavička – plochá hlavička, kašírovaná hlavička, kašírovaná hlavička s textúrou plátna
  •         výber farby okienka
  •         druh zošľachetnenia hlavičky (v kašírovaných kalendároch) – fólia (lesk, mat, soft touch); fólia (mat, soft touch) + selektívny UV lak
  •         grafický projekt tlačený na hlavičke

Kalendáre budú ideálne nielen ako darček pre zákazníkov, ale aj pre obchodných partnerov, spolupracujúce firmy alebo pre zamestnancov. Čím viac kópií poskytneme, tým väčšia je šanca na reklamu. Okrem toho sa neobmedzíme iba na jednu skupinu príjemcov. Vďaka možnosti zavesenia kalendára v každom mieste sa dostaneme kamkoľvek, kam by sa iné reklamné médiá nemali šancu dostať.

Cena produkcie kalendárov nie je vysoká a poskytuje nám celoročnú reklamu. Sú veľmi funkčné, čo nám dáva istotu, že osoba, ktorá dostane takýto jednodielny kalendár, ho určite využije. Vďaka všetkým týmto funkciám je jednodielny kalendár skvelým reklamným médiom. Stojí za to investovať čas do prípravy dobrého projektu a následne financie na tlač kalendárov.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *