vizitky
Vizitky

Vizitky – slúžia nám po stáročia

História vizitiek siaha až do stredoveku. V Číne boli vizitky kaligrafované na hodvábnom alebo ryžovom papieri. Neskôr miestni úradníci používali kartóny z ručného papierové, na ktoré zapisovali svoje údaje. V Európe boli najobľúbenejšie vo Francúzsku a v Taliansku. Používali ich predovšetkým zástupcovia šľachty ako navštívenky.

Vizitky dnes

V súčasnosti je vizitka jednou z najosobnejších foriem reklamy. Odovzdávame ju pri priamych stretnutiach, po predchádzajúcej konverzácii, pričom cieľom je samozrejme poskytnúť informácie potrebné pre ďalší kontakt.

Ľudia, ktorí používajú vizitky, vyzerajú profesionálnejšie. V obchodných situáciách vytvára diktovanie telefónneho čísla alebo webovej stránky veľmi nepríjemnú atmosféru pre obe strany. Odovzdanie vizitky je elegantnejšie, rýchle a poskytuje atmosféru maximálnej profesionality.

Až donedávna boli vizitky vyhradené iba pre podnikateľov, právnikov alebo lekárov. V súčasnosti ich používa každý bez ohľadu na odvetvie.

V súčasnosti nie je možné tlačiť vizitky iba na bielom kartóne s kontaktnými údajmi. Nové technológie tlače umožňujú vytvoriť jedinečný dizajn, ktorý bude vyzerať skvele a zapamätá si ho každý.

Typy vizitiek:

  •         Klasické (https://justprint.sk/vizitka_)
  •         Štvorcové
  •         Skladacie
  •         So zaoblenými rohmi
  •         Plastové karty
  •         Na ekologickomý papieri

Čím je forma zaujímavejšia, tým väčšia je šanca, že si nás príjemcovia zapamätajú

Ako navrhnúť dokonalú vizitku:

  •         Výber šablóny – v závislosti od odvetvia, ktoré zastupujeme, by sme sa mali rozhodnúť, či bude naša vizitka klasická v tlmenom odtieni, alebo farebná so zaujímavou grafikou v nekonvenčnej veľkosti.
  •         Veľkosť a typ – v súčasnosti máme úplnú slobodu pri výbere typu vizitiek. Skladané, štvorcové, klasické. Výber by mal závisieť od množstva textu, ktorý chcete na vizitke umiestniť, a od odvetvia, v ktorom pôsobíme
  •         Príprava obsahu – vizitky majú bohužiaľ veľmi obmedzený priestor pre text, takže sa musíme rozhodnúť, ktoré kľúčové informácie na nej majú byť
  •         Odoslanie projektu do tlačiarne – vizitky si môžeme objednať online po konzultácii s grafickým dizajnérom, ktorý nám pomôže vylepšiť projekt k dokonalosti

Okrem obchodných stretnutí môžeme vizitky odovzdávať na všetkých typoch školení, veľtrhoch, konferenciách, podujatiach. Teda všade tam, kde môžeme stretnúť našich potenciálnych zákazníkov.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *